امضا کنید

برکناری و محاکمه شهردار تهران و معاونان فاسد شهرداری

260%
۲۶۰ امضا
۲۰۰ هدف
عدالتخواه این دادخواست را تنظیم کرد.

جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

تهران که زمانی یک شهر زیبا و با فرهنگ بود مدت‌هاست با بی‌کفایتی شهرداری‌اش تبدیل به جنگلی بی‌نظم مملو از قانون‌شکنی شده و شهردار تهران نیز با عوام‌فریبی قوانین را فقط به نفع عده‌ای از بالایی‌ها به اجرا می‌گذارد. برای نمونه:

۱- در شهرداری معاونتی وجود دارد که با بودجه‌ی کلان وظیفه برنامه‌ریزی برای رفع آسیب‌های اجتماعی را دارد. اما در تمام چهارراه‌های تهران حضور کودکان کار، و در مترو و خیابان حضور گدایان بیداد می کند. شهرداری آمار دقیقی از این موارد دارد ولی برنامه‌ریزی ندارد و این بحران روز به روز گسترش می‌یابد.

۲- پیاده‌روهای تهران تبدیل شده به مرکز خرید دستفروش‌ها، پاتوق گدایان، و رفت‌وآمد خودروها و موتورسواران!  شهرداری به بهانه مناسب‌سازی پیاده‌رو برای معلولان، پیاده روها را همسان‌سازی می کند که مثلا ویلچر رد شود، اما در عمل مسیر برای پارک خودرو و موتورسیکلت هموار شده است. میله‌ها و موانع ورود خودرو و موتورسیکلت به پیاده رو را برداشته‌اند و با این کار مسیر برای متخلفان باز شده تا پیاده رو را به پارکینگ تبدیل کنند به نحوی که حتی عابر نمی تواند عبور کند چه برسد به معلول!

۳- هنگامی که از شهرداری نصب سرعت‌گیر، خط‌کشی عابر پیاده و هر موردی که امنیت جانی عابر را تأمین کند درخواست کنیم، می گویند استشهاد محلی و نامه و کمیسیون و چندین سند دیگر بیاورید و آخر هم کار اجرا نمی شود، اما هر موردی که جان عابر را به خطر بیاندازد برای عبور راحت‌تر خودرو و موتورسیکلت به سرعت با تماس ۱۳۷ اجرا می شود!

۴- وانت های دوره‌گرد با سر و صدا آرامش را از ما سلب کرده‌اند، و حالا به دلیل شیوع کرونا که مجبوریم در منزل سر کلاس درس باشیم تمرکز ما را بهم می زنند و شهرداری اقدامی‌نمی کند.

۵- در حالی که مدیران ارشد شهرداری حقوق و کارانه و مزایای خود را کامل دریافت می کنند، کارگران و پیمانکاران شهرداری مدت‌هاست حقوق نگرفته‌اند. چگونه شهرداری برای سفرهای داخلی و خارجی مدیران و خودروهای لوکس و منزل‌های گرانبهای مدیران بودجه دارد ولی برای مزد کارکنان بودجه ندارد؟ شهرداری تهران با دریافت رشوه و رانت و فساد مدیران خود را ثروتمندتر و مردم را فقیرتر کرده، افراد لات و اراذل و اوباش نیز در شهرداری جایگاه و مقام دارند.

ما امضاکنندگان این دادخواست اعلام می‌کنیم این حق مردم است که مدیران بی‌کفایت و فاسد نظیر حناچی و معاونان‌اش برکنار و به علت کم‌کاری محاکمه شوند تا مدیران سالم و باتدبیر که توان اداره شهر تهران را دارند بر شهرداری نظارت داشته‌باشند.

#فساد_در_شهرداری_تهران

رویدادهای اخیر

  • از این استان‌ها امضا جمع شد

    استان تعداد امضاها
    آذربایجان شرقی ۰
    استان آذربایجان غربی ۰
    استان اردبیل ۰
    استان اصفهان ۰
    استان البرز ۰
    استان ایلام ۰
    استان بوشهر ۰
    استان تهران ۰
    استان چهارمحال و بختیاری ۰
    استان خراسان جنوبی ۰
    استان خراسان رضوی ۰
    استان خراسان شمالی ۰
    استان خوزستان ۰
    استان زنجان ۰
    استان سمنان ۰
    استان سیستان و بلوچستان ۰
    استان فارس ۰
    استان قزوین ۰
    استان قم ۰
    استان کردستان ۰
    استان کرمان ۰
    استان کرمانشاه ۰
    استان کهگیلویه و بویراحمد ۰
    استان گلستان ۰
    استان گیلان ۰
    استان لرستان ۰
    استان مازندران ۰
    استان مرکزی ۰
    استان هرمزگان ۰
    استان همدان ۰
    استان یزد ۰
  • تازه‌ترین امضاها

    1. امضا با تلگرام 

    2. امضا با تلگرام 

  • عدالتخواه این دادخواست را تنظیم کرد

دادخواست برای حق و تحقق عدالت

دادخواست صدای شهروندان است. هر شهروند می‌تواند در مورد هر موضوعی دادخواست تنظیم کند.

یک دادخواست بنویسید